OnePlus a înregistrat o creștere uriașă de 257% a livrărilor de smartphone-uri în prima jumătate a anului 2021, la nivel global

Noua strategie de lansări OnePlus începe să dea roade și astăzi aflăm cum s-au prezentat livrările de telefoane ale companiei la nivel global în prima jumătate a anului 2021. Suntem informați că livrările de telefoane inteligente OnePlus au crescut cu 257% la nivel global, în primele 6 luni ale anului - o creștere pusă pe seama diversificării portofoliului de produse și strategiei implementate în regiuni cheie.

Această creștere de 257% este menționată în comparație cu rezultatele obținute cu perioada similară din 2020. Aflăm că OnePlus a obținut o creștere semnificativă a vânzărilor pe fiecare dintre piețele sale cheie în prima jumătate a anului, inclusiv în Europa, SUA, India și China datorită portofoliului de telefoane care include cea mai recentă serie flagship ( OnePlus 9 ) precum și noile dispozitive mid-range - seria Nord și Nord N.

Încă de anul trecut, OnePlus a anunțat noua sa strategie de afaceri bazată pe extinderea portofoliului de produse prin introducerea liniei Nord, oferind pe această cale experiența OnePlus unei baze de utilizatori mai largi, pe mai multe segmente de preț. Ni se amintește că OnePlus este brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața smartphone-urilor din SUA în primul semestru al anului 2021, cu avans de 428% față de H1 2020. În această regiune au fost vândute peste 1 milion de telefoane din seria Nord N din ianuarie 2021.

Iată ce spune Pete Lau, fondatorul OnePlus:

“În ciuda provocărilor globale, 2020 a fost un an remarcabil pentru OnePlus, deoarece ne-am actualizat strategia și ne-am extins baza de utilizatori. Anul acesta am continuat să ne consolidăm linia de flagship-uri printr-un pas important - construirea unui sistem de camere cu adevărat premium pentru OnePlus 9 și 9 Pro. De asemenea, am introdus produse și mai accesibile: linia de device-uri OnePlus Nord. Creșterea pe care o vedem acum demonstrează că abordarea noastră de a oferi o experiență premium la prețuri competitive este în conformitate cu nevoile comunității noastre.”

Pe de altă parte, în Europa, OnePlus se numără printre primele 5 branduri de smartphone-uri și este brandul cu cea mai rapidă creștere în trimestrul II din 2021, cu o creștere anuală de 304%, determinată de gama largă de produse. Din câte putem vedea, această extindere a numărului de dispozitive se dovedește a fi una de succes pentru OnePlus, iar cel mai nou terminal din gamă și anume Nord 2 5G are mari șanse să genereze vânzări semnificative grație dotărilor de flagship integrate.

Leave a Comment