Xiaomi ocupă locul 70 în cadrul Top 100 Kantar BrandZ al Celor mai Valoroase Branduri Globale în 2021, depășind BMW în clasament

Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne aduce astăzi detalii despre Top 100 Kantar BrandZ al Celor mai Valoroase Branduri Globale în 2021 , clasament în care Xiaomi înregistrează o evoluție semnificativă. Aflăm de aici că popularul brand din China a înregistrat o ascensiune de 11 locuri față de anul trecut, fiind plasat acum pe poziția cu numărul 70 în clasamentul celor mai valoroase branduri globale din 2021.

De asemenea, ni se amintește faptul că valoarea brandului Xiaomi este de 24.8 miliarde dolari (o creștere anual de 50 procente și că 2021 este al 3-lea an consecutiv în care publicația plasează Xiaomi în top 100 cele mai valoroase branduri din lume. În mod inedit, Xiaomi se află înaintea BMW în acest clasament și foarte aproape de celebrul brand de băuturi alocoolice Budweieser.

Realizatorul acestui clasament și anume Kantar , dezvăluie că în topul pe 2021 s-a înregistrat o creștere remarcabilă de 42%, spre deosebire de creșterea de 6% de anul trecut și cea de 7 procente de acum doi ani. Această creștere aduce peste 2 trilioane dolari la valoarea totală a brandurilor din Top 100 și a reprezentat o creștere accelerată pentru cele mai mari branduri din lume, după perturbările provocate de COVID-19.

Revenind la Xiaomi, aflăm că acesta se numără printre primele 5 branduri la categoria tehnologie destinată consumatorilor în Top 100 Cele mai Valoroase Branduri Globale, datoriă încrederii și suportului fanilor Mi și utilizatorilor din întreaga lume. Ni se reamintește faptul că în martie Xiaomi a dezvăluit o nouă indentitate vizuală care a introdus conceptul de design " Alive " și că firma vrea să consolideze poziția sa pe piața premium și să crească vizibilitatea brandului în rândul audienței prin noul logo dinamic.

Legat de Kantar BrandZ , această analiză oferă evaluări ale brandurilor de vârf din industrie, cât și date din cel mai extins studiu referitor la valoarea brandurilor: aproape 4 milioane de interviuri cu consumatorii, care acoperă 18500 de branduri și 512 categorii și 51 de piețe.

Leave a Comment